طرح ملی سه شنبه های تکریم برای ششمین  هفته متوالی اجرا شد

طرح ملی سه شنبه های تکریم برای ششمین  هفته متوالی اجرا شد

تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
حسن بهرامی گفت: شامگاه گذشته برای ششمین هفته متوالی طرح ملی سه شنبه های تکریم به همت کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام و هیئت امنای مسجد اجرا شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شامگاه گذشته برای ششمین هفته متوالی طرح ملی سه شنبه های تکریم به همت کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام و هیئت امنای مسجد اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: طی آئینی مابین اقامه نماز مغرب و عشا از لیلا امیری بانوی نخبه علمی محله مسجد تجلیل شد.

وی بیان کرد: امیری رتبه ۱۲۱ کنکور ارشد رشته تاریخ را در کارنامه علمی خود دارد و اکنون در دانشگاه فردوسی مشهد مشغول تحصیل می باشد.

بهرامی ابراز کرد: همچنین این بانو، یکی از فعالین فرهنگی است و مسئولیت تولید محتوا در فضای مجازی را برعهده دارد و به مناسبت های مختلف از جمله برای تولید محتوا در خصوص غدیر از ظرفیت وی استفاده کردیم.

بهرامی اظهار کرد: ما نخبگان بسیاری در سطح محله داریم که تاکنون کسی برای معرفی آنها به سراغ شان نرفته اما طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصتی را فراهم کرد تا این افراد شناسایی شده و به دیگران معرفی شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت عنوان کرد: بسیار خرسندیم که با اجرای این طرح ملی تاکنون توانسته ایم ۶ نفر از نخبگان محله مسجد را به اهالی محله و سایرین معرفی کرده و برای قشر نوجوان و جوان الگوسازی کنیم.
 
وی یادآور شد: طرح ملی سه شنبه های تکریم، طرحی است که با هدف تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و نخبگان محله مسجد در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ارائه شده است.

بهرامی در خاتمه تاکید کرد: ما نیز به سهم خود هر سه شنبه با معرفی یکی از نخبگان محله مسجد، در راستای پیشبرد اهداف این طرح ملی در تلاش هستیم و ان شاءالله تا آغاز هفته دفاع مقدس این طرح را اجرا می کنیم.

پایان پیام/ 586